faq

Heeft u een andere vraag of wenst u advies? Neem contact met ons op!

Wij hebben de meestgestelde vragen voor u op een rij gezet. Heeft u een andere vraag of wenst u advies? Neem contact met ons op!

Hoe weet ik wanneer jullie actie ondernemen?
Samen met u maken we afspraken over wanneer we actie ondernemen en wat deze actie zal zijn. Wij hopen natuurlijk dat er geen actie nodig zal zijn, maar mocht dit toch onverhoopt van toepassing zijn dan volgen wij het actiepatroon dat we met u hebben afgestemd. 

Wat is de duur van jullie contract? 
Binnen EuroPAC werken wij met 1-jarige contracten. Wanneer het contract is afgelopen, evalueren we samen met u en stellen we het contract eventueel bij.  

Kan ik zowel een zakelijke als een particuliere alarmverwerking bij jullie afsluiten? 
Jazeker, voor zowel zakelijke als particuliere alarmopvolging zijn wij u graag van dienst. Wij informeren u graag over de mogelijkheden. 

Maken jullie gebruik van persoonlijke codes? 
Op het moment dat u kiest voor EuroPAC Alarmcentrale heeft u de keuze tussen een persoonlijk wachtwoord of een persoonlijke pincode. Wat voor u het eenvoudigst is, voeren wij door.